Garantie
Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch kan het voorkomen dat er een bestelling defect raakt tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorgdragen voor reparatie of vervanging.

Klachten
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@studionogu.nl. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Over Studio Nogu

Toen ik in 2019 startte als 'Studio Jet' had ik nooit durven verwachten dat er zoveel liefde zou zijn voor een bedrijfje waarin ik zoveel liefde stop. Daarom ben ik zo blij om in 2025 mijn bedrijf een nieuwe start te geven met een nieuwe naam: Studio Nogu. Dezelfde studio, maar een nieuwe titel. Nog steeds dezelfde liefde voor sieraden en accessoires, maar dan in de stijl van nu. Ik hoop dat je er net zoveel van gaat houden als ik 🩷✨

Xo,

Jet

  • Logo
© 2025 Studio Nogu | sitemap | rss